top of page

Geef je hart vannacht aan mij...

Geef je hart vannacht aan mij is dat liedje dat ik heel vaak zing op mijn optredens. Ik ken het liedje al van in 1995 toen was ik een bubbel van 6 jaar šŸ˜Š


Mooi melodie


Het lied heeft een mooi melodie en het brengt je tot rust vanbinnen. De tekst is net als een liefdesbrief, dat op muziek geschreven werd.

Het liedje geeft ook een warm gevoel en is aangenaam en zacht om te zingen.


Ben je nu echt verliefd of niet. Toch blijft het nummer iets hebben, waardoor je er naar kan blijven luisteren.



Sha-Na was dan ook De K3 versie van in de jaren 95 tot 98 en ik was daar fan van tot ze er mee gestopt zijn. Wat tot op vandaag wel jammer is. Zo'n mooie muziek en liedjes die vergeten zijn.


Hoe dan ook 2 Ć  3 nummers zitten in mijn repertoire.


Welke het zijn kom je te weten als je eens komt luisteren naar een optreden van mij.


Veel liefs,


Zangeres Charlien



9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page