top of page

Zingen is gezond

Zingen doe ik al van toen ik een klein meisje was zong dan mee met paul severs - zeg eens meisje, sha-na - geef je hart aan mij en ja ariel de kleine zeemeermin met dat is mijn wens zong ik ook heel graag mee.

In 1998 verscheen Britney Spears met sometimes in beeld. Met dat liedje ben ik fan geworden van haar en zong ik heel graag mee met haar grootste hits. Toen wist ik ja zingen dat doe ik graag en daar wil ik graag iets verder mee doen.

In 2005 kwam Laura Lynn met Je hebt mij duizend maal belogen, ook met haar zong ik mee met de hits die op haar albums staan.

Zingen is voor mij altijd een uitlaatklep geweest. Ik ben iemand als ik het een beetje moeilijk krijg, leg ik muziek op dat past bij hoe ik mij voel en dat zorgt ervoor dat ik mijn gevoelens wat beter kan beheersen.

Muziek is dus eigenlijk ook een soort vorm van therapie. Het helpt je om bepaalde situaties een plaats te geven. Ben jij verdrietig leg dan bv eerst één van jouw favoriete slows op.
Bv. van mij is dat dan ja Immortal van Evenescence en dan jank ik die mee.
er na voel ik mij niet meer zo verdrietig dan ga ik verder met muziek van Christina Aguilera bv make over en Cruz prachtig!!

Na deze nummers voel ik mij al stukken beter en ja dan leg ik even Dirrty op
dan is de Lien terug en voel ik mij herboren met zelfvertrouwen die sterker geworden zijn.

Oh ja, So What van Pink is ook een goe nummer wanneer je het wat moeilijk hebt.

Ik kan zo blijven doorgaan hehe.

Nu wat is muziek voor jou?
Deel het vrijblijvend met mij ...

Muzikale Groeten, Zangeres Charlien Music Heals The Soul




7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Yorumlar


bottom of page